Tiistain sit olin siel mielakas eli milessä.iskä oli ostanu mulle käytetyt laskettelu sukset joista oikean puolinen side aukes heti kun heilautti suksee.muuten oli kivaa. laskin yhessä rinteessä kolmest hyppyrist nii mämenin ne kaks ihan tosta vaa ja kolmannel mul oli liikaa vauhtii joten lensin hienon kaaren lumee ilman toista suksea XD.sit yhes vaihees katoin et hissii oli kauhee jono joten menin kakkos hissiin sit katoin et ykkös hissi oli pysähtynyja mun kaveri roikku siel vaa XD. sit noin viien minan päästä se mun kaveri hyppi eturinteeseen siit hissist ettei sen ois tarvinnu oottaa puolta tuntii.  :)

 

tänään eli perjantaina mulla on ratsastus tunti. jee kivaa!! siitä tulee sitten kuvia myös. toivon ratsastus tunnilleni komua. (suomenhevos ruuna) koska se on niin reipas. hevoset ovat tänään varmaankin hyvin kuraisia:(. ja kenttä myös.

 

meinaan jossain vaiheessa tehdä kepparitallilleni sivun tänne blogiin ehkä huomenna:)090214%20451-normal.jpg

blogin viisaan näköinen kirjoittaja...........

 

Moikka! T: Nina