Sori on ollu vähän kiireitä nii en oo voinu kirjoittaa:(mut kumminkii nyt kirjotan täst viikost. kävin kaverin kaa veturissa shoppailemassa toripäivillä.saatii kaikkee kivaa! sit siel oli ilmapalloi jakavii lapsii. niit ilmapalloi ois saanu vaayhen mut ne toi meille kolme lisää XD. sit lopult lähettii pois. sit perjantain meiän ope ilmotti meille et se on tiistain muualla nii meille tulee sijaiseks kutosten vanha ope! se on ihan sairaan kiva ope!! sit eilen eli lauantaina mä söin mun irtokarkki pussin puoliks sit en enää jaksanu syyä niitä:)  sit mä olin myös jotain 2 tuntii pihalla ku oli 9astetta lämmintä! :):) tänää eli sunnuntaina sato hirveesti vettä eikä aurinko paistanu:( mut sit muistin ett viikko sit oli tunne et vois olla jo topissa ja farkku shotseissa mut sit tuli sitä lunta taas ihan älyttömästi ja nyt se suli taas pois! päättäs nyt tuleeko lunta vai paistaaks aurinko.

WP_000954-normal.jpg

orava on ton pinkin ympyrän keskellä!

WP_000958-normal.jpg

orava kiipes tammee piiloo mua :(

WP_000944-normal.jpg

viiru pesee pyykkiä! XD

WP_000948-normal.jpg

oi kun roskiksessa on kivaa! viiru istuu roska pöntössä!! XDXD

 

 

huomeen on taas kouluu............... mut kyl se siit!  mun nappaimisto hajos !!!!!!!!