olin siis viime vuonna lehtiksellä yleisleirillä siel oli tosi kivaa ratsastin kaikista eniten komulla ja lotta ponilla. mun hoitsu oli silloin jami mut nyt haluisin jonku toisen hoitsun.

170-normal.jpg

komu ja minä leikkitunnilla, oisin menny ilman satulaa mut ei saanu :(

067-normal.jpg

Csilla jota myös kutsutaan "Laamaksi"

080-normal.jpg

Rio pyllistelee

147-normal.jpg

Röllin irtohypytystä josta tuli vartin päästä Röllin kiinniottoa XD

056-normal.jpg

Voooii! Rölli ja Lotta on niin söpöjä ku ne laiduntaa...

089-normal.jpg

Rölli näytää vähäsen Prezewalskin hevoselta XD

119-normal.jpg

Moikka! Mä oon Lotta! XD

 

 

 

Kuulumisia

 

 

Mä oon käyny aika paljon kavereitten kanssa uimassa kymi joessa ja ollu yötä kavereil. eli mul on  ollu kivaa ja nyt mul on tylsää ku pitää oottaa sit leirii mut en jaksa.................... ainii mä teen nyt toive postauksia pari kolme nii pistäkää tulemaan toiveita kommenteilla ja mietin tässä että tekisinkö blokiini kesän kunniaksi jonkun novellin.

 

 

moikka! t. Nina