Sorry en oo voinu kirjottaa ku oon ollu lintsillä,Aquaparkissa,tykkimäessä ja korkea saaressa.korkeasaaren kohokohta oli Mongolian villihevoset<3 mä kuvasin niist 119 kuvaa XD sit olin siel leiril se oli ihan best! mut kotavaellus oli aika kiva vaik menin mirrillä kärryil!!<3<3

DSCN4033-normal.jpg

ekana päivänä meiän mökki näytti tältä mut sit se ei parin tunnin pääst näyttänykkää enää siistille XDXD

 

mä sain mennä koulutunnin pinnillä!!! se oli tosi kiva mut se kuumu tosi helposti.......  leikkitunnil menin komul tandemii mut putosin tosi kovaa alas ja sit se toinen tyttö putos mun jalan päälle nii jalka oli monta päivää kipee......................    leiri kisois sain mennä rollel se kuumu jo alku verkas mut onneks ei pukitellu yhtää mut radal se oli POMMI joka melkei räjähti!  ja sit  sain seinälleni ENSIMMÄISEN vihreän ruusukkeen :)

 

089-normal.jpg

riiviö kassu :D

085-normal.jpg

Mirri<3<3<3

042-normal.jpg

 

oooooiii!<3<3<3

toi ruunikkoon rolle mil menin leirikisat eli toi poni<3<3

035-normal.jpg

komu pallo XD

005-normal.jpg

hmm...... meenks mä laukkaa vai raviii??

 

022-normal.jpg

oli kiva puomi tunti!

 

 

 

 

moikka! t,nina